למה בכלל לפרסם למגזר הערבי במדינה ?

משרד פרסום למגזר הערבי ?
למה בכלל לפרסם לציבור הערבי, הרי הם חלק מהמדינה וצורכים אותם המותגים ?
אענה בשאלה לשאלה!  למה בארה"ב מפרסמים להיספאנים ולפורטוגזים או לאיטלקים ולכל קבוצה שדוברת שפה אחרת?!
כנראה שזה עובד טוב יותר כשעושים את זה בשפת האם של הנחשף, אנשים מבינים טוב יותר, ומזדהים יותר עם מסרים
בשפת אם שלהם,  ומרגישים שזה אכן מכוון אליהם!

 

אז מה מרוויחים מהפרסום למגזר הערבי ?
– השגת חשיפה מוגברת לרוחב ולעומק הדבר שמגדיל יצירת לידים איכותיים

–  הנחשפים יזדהו יותר עם המותג שמכבד ופונה אליהם בצורה ייעודית

– ירגישו שזה מכוון ומדבר אליהם בגלל הקודים ,הפרזנטורים, הסלנג,  במיוחד כשזה בא מתוך ההויה התרבותית שלהם

– האזרח הערבי כמעט ולא נחשף למדורת השבט של האוכלוסייה היהודית ונמצא באמצעי תקשורת משלו

– פנייה ייעודית למגזר הערבי בארץ הוא צעד מאוד משתלם בעיקר בשל רמת תחרות נמוכה מאשר בשוק הכללי

בשורה התחתונה, זה פשוט משתלם כלכלית , והשקל מניב יותר במגזר הערבי (:

 

תנסו זאת

סזאר א. סאלם

דילוג לתוכן