התמונה ניצחה את הציוץ – הצעירים הערבים בישראל מאמצים את האינסטגרם – מאי | 2019
לאחר הנהירה הגדולה של הציבור הערבי בישראל לפייסבוק בחמש השנים שעברו , אנו עדים לאחרונה להתחזקותו של האח הצעיר האינסטגרם.
וזה אכן מתבטא באופן בולט לעיין בתוצאות קמפיינים תקשורתיים שאנחנו מנהלים. מאחר ותקציבי דיגיטל – ספונסרד מנותבים גם לפייסבוק וגם
לאינסטגרם וניתן בקלות להעריך את היקפי התגובות משני אפיקי הפרסום באלה בכל מיני כלים מדעיים אך גם ניתן להבחין בכוחו העולה של
האינסטגרם בכמות התגובות שמקבלים ביחס לאותתו באנר שאתה מפרסם בשתי המדיות . נכון שקהלי האינסטגרם טיפה יותר צעירים
וטיפה יותר נשים כי זה מבוסס יותר על שיתוף תמונות אבל מי אמר שזה דבר רע כי יש המון מותגים שכן מכוונים לקהלים אלה.
מה שעדיין לא כל כך תופס בחברה הערבית בישראל , לעומת הגולשים החברתיים בעולם הערבי זהו הטויטר ,שעדיין לא ממש מצליח להשמיע ציוץ כלשהו.
סזאר א. סאלם, יועץ אסטרטגי תקשורתי.