ההיצע הענק של מאות ערוצי לוויין ערביים הנקלטים בארץ משאירים את ערוץ 2 ו 10 כערוצים שוליים עבור הצופה הערבי ישראלי
ההיצע הענק של מאות ערוצי לוויין ערביים הנקלטים בארץ משאירים את ערוץ 2 ו 10 כערוצים שוליים עבור הצופה הערבי ישראלי
אחת הטעויות הנפוצות בהקצאת משאבים בשיווק ופרסום למגזר הערבי, מקורה בהנחת העבודה הגורסת, שאם ארגון או חברה מפרסמים בטלוויזיה, אז זה אמור לכלול ולכסות רבים לרבות קהלים במגזר הערבי . כאשר קפיצה קטנה לפיפל מיטר ולנתוני הרייטנג, מוכיחים מייד, שהפיקים הכי גבוהים של הרייטינג בערוצים 10 או 2 הם בדרך כלל סביב מהדורות החדשות בלבד והשאלה האם ניתן בכלל להסתמך על פעילות זו בכדי לפנות לציבור שלם שלא ממש רואים בערוצים אלו כמדורת השבט שלו הן מבחינת המסרים והתכנים והן כמדיה